2013. február 13., szerda

1.rész Sugallat

1.rész Sugallat 

Hova lett Harry göndör haja?!?!

-Harry szemszöge-

-Kevin. Ül...mondom ül!-mondogatta Louis
-Lou! Nem akarlak megbántani de az úgy nem fog menni!-mondtam neki
-Dehogyisnem.-vágott egy hülye fejet és visszafordult Kevinhez- Na, ül!
És ez így ment 1 órán keresztül. Mire végül megérkeztek a többiek is már én is szegény galambot próbáltam tanítani.
-Oh, azt hittem sose érünk haza! Éhen haloook!-vánszorgott be Niall és a hűtő felé vette az irányt
-Mizu, Edward?-kérdezte Zayn
-Ááá semm...-kezdtem de valami elterelte a figyelmem-Hé újra festetted a szőke csíkodat?
-Öhm...örülök hogy észrevetted. Igen, és most nagyobb lett, de van egy olyan érzésem, hogy jövő héten ismét frizurát változtatok.
Aztán megláttam, hogy milyen letört Liam.
-Pa-y-ne? Mi a baj?-kérdeztem és megöleltem
Láttam, hogy kibuggyan egy könnycsepp az arcán.
-A fodrász tévedett. Véletlenül levágta a hajam. Most nézd meg! Olyan mintha valami diliházból jöttem volna ki!-siránkozott és a pulcsimba kifújta az orrát
-A hajad nélkül is olyan vagy mint aki diliházból jött!-nevette ki Niall
Erre Liam már annyira bőgni kezdett, hogy alig kapott levegőt.
-Hé! Ne bántsd! Tudod, hogy érzékeny!-kelt Liam védelmére Louis
-Ugyan már! Ő is meg tudja védeni magát!-állt Niall mellé Zayn
Egymásnak estek és püfölni kezdték egymást. Én ezt nem voltam hajlandó tovább eltűrni így hát felmentem a szobámba.
Egyszer csak hirtelen észrevettem, hogy a gyönyörű göndör fürtjeim izegnek-mozognak.  Nagyon megijedtem hiszen az katasztrófa lenne ha összekócolódna a hajam. 
Aztán meg jelent a szemem előtt egy pingvin és azt mondta:
-Menj el Magyarországra, azon belül Ménfőcsanakra egy Aranka nevű lány ott vár rád! Ő a lelki társad.-mondta majd eltűnt.
Ennek nagyon megörültem hiszen régóta keresem a lelki társam. Már egyszer volt egy lelki társam, Louis, de Ő lecserélt Kevinre.
Összepakoltam a cuccom, magammal rángattam a fiúkat és mindenki felült a maga színváltós zsiráfjára. Elvágtattunk Magyarországra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése