2013. február 19., kedd

2.rész Hazzám, Hazzám te mindenem

2.rész Hazzám, Hazzám te mindenem


-Bözsi szemszöge-

-...AND LET ME KISS YOU!!-énekelt Aranka
Miközben ezt a folyamatot végezte körbe-körbe rohangált.
-Csöndeeeet! Éppen Louisra gondolok!-állítottam le
-Blee. Én meg Harryre.-vágott vissza.

-Teri szemszöge-

Míg Aranka és Bözsi veszekedtek én Rózsikával felhőket nézegettem. Egyszer csak megláttam valamit az út végén. Öt darab színváltós zsiráf volt és rajtuk a One Direction.
-Öhm...Aranka,ott van életed szerelme. Bözsi, a tiéd is.-löködtem meg őket
Mind ketten abbahagyták a veszekedést és az öt fiú irányába néztek, majd vissza egymásra és egy időben kezdtek el visítani és rohanni az 1D felé.
Liam, Harry, Zayn és Niall megszeppenve szálltak le a színváltós zsiráfokról. Louis pedig valósággal leesett szegény állatról és ezáltal Kevin is a földön végezte.
-Neeee! Keviiiin jól vagy?!-kezdte el puszilgatni a galambot

-Bözsi szemszöge-

Ahogy Louis a földön fetrengett és Kevint puszilgatta nagyon cuki volt. Felsegítettem és megnyugtattam, hogy Kevinnek nincs semmi baja és még ép az elméje.
-Na, most jön az a rész amikor egy rajongónak, vagyis neked azt kell mondanod, hogy cuki vagyok. Ugye, hogy cuki vagyok?-kérdezte bociszemekkel
-Nem...de akkor is te vagy életem szerelme.-mosolyogtam rá
Megölelt, de éreztem, hogy a hátam mögött Kevint puszilgatja.

-Aranka szemszöge-

-Aranka?!-kérdezte tőlem Harry meglepetten
-Igen, Aranka vagyok.
-Jujj! Megüzenték a fürtjeim, hogy találkozni fogok veled és te leszel a lelki társam.-lelkendezett
Nem adott időt, hogy reagáljak mert olyan szorosan megölelt, hogy szerintem eltört egy-két bordám.
Ez egy új románc kezdete...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése