2013. július 20., szombat

15. fejezet Keep Calm and Eat Carrots

15. fejezet Keep Calm and Eat Carrots 


-Aranka szemszöge-

-Harry nézd! -mutattam egy plakátra az egyik kirakatban.
-"Kutyaszőrtelenítés megfizethető áron!" -olvasta fel a szöveget. -Ennek mi köze van hozzánk? Hacsak nem akarod Louist leszőrteleníteni, teljesen értelmetlen.
-Nem azt, a másikat! -forgattam a szemem.
-Ó! "Turkálóba keresünk alkalmazottat. Tel.: 06961989914".
-Ez tökéletes lenne valamelyikőnknek! Fel is hívom -vettem elő a mobilomat.
Miközben tárcsáztam a számot, Harry a hirdetést próbálta leszedni az üvegről.

-Louis szemszöge-

Bözsi és Tata elöl mentek, én pedig utánuk kullogtam vagy 10 méterrel lemaradva, viszont még így is hallottam, hogy traccspartit  tartanak. A témák a következők voltak: "Jajj milyen régen nem találkoztunk, Mi van veled?, Hogy van a káposztaültetvényed?, Még mindig elszökik a faszlámád?". Ha az utolsó kérdésre a válasz nem volt akkor: "Jajj, hogy tartod otthon?", ha pedig igen akkor: "Ó, anyám borogass! Ez ellen sürgősen tenni kell valamit!"
-És mi újság a barátoddal? Ha jól tudom James-nek hívták, ugye? -kérdezte Bözsi.
-Ne is mondd! -legyintett Tata. -Szakítottam azzal a pernahajderrel! Túl izmos volt és tudod, hogy én azokat a srácokat szeretem akiknek, ha megnyomod a hasát azt mondja: "Szeretem Biebert!".
-Értem én, értem! -bólogatott Bözsi hevesen.

-Teri szemszöge-

Miután Zayn is bevonult a konyhába, Liam letelepedett mellém. Látványosan sóhajtozni kezdett, és egyre közelebb ült hozzám.
-Ajj, mi a baj? -kérdeztem idegesen, amikor már teljesen az arcomba lihegett.
-Á szóval észrevetted! -"lepődött" meg. -Tehát, csak annyit akartam kérdezni, hogy Rózsika mindig ilyen furcsán szokott viselkedni?
-Hogy érted, hogy furcsán? -kérdeztem unottan.
-Hát oltárt állított egy srácnak.
-Ja ja ez normális -legyintettem, majd visszafordultam a tévé felé.
Zayn és Niall duzzogása, nem tartott sokáig. Niall egy müzlis dobozt szorongatva ült le az egyik fotelba, és rám sem nézett. Zayn valamivel jobb volt...
-Hülye banya! -öltötte ki rám a nyelvét.
-Télapó -vágtam vissza. És ezzel mindketten le is zártuk a vitát.
Körülbelül tíz percig tudtunk normálisan tévézni, mert a tizenegyedik percben betoppant Bözsi és Louis. És nem is akárkit hoztak magukkal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése