2013. augusztus 30., péntek

16. rész This Is Carrot


-Teri szemszöge-

-Tata! -odarohantam hozzá, és megöleltem. -Virág illatod van.
-Á ez nem virág! Beleestem egy árokba idejövet. Azt az utolsó sört talán nem kellett volna.
-Semmit sem változtál -léptem egyet hátra. -Még mindig alkoholista vagy, de nem baj, mi így szeretünk!
-Ugyan már! -legyintett. Ettől a mozdulattól viszont, egy kicsit megingott és beverte a fejét az ajtófélfába.
-Mindegy! -fordultam Bözsi felé. -Honnan szedtétek össze?
-Az egyik sarokról és épp...-kezdte, de nem tudta befejezni, mert Louis belevágott.
-Örömmel csevegnénk még, de halaszthatatlan dolgunk akadt a konyhában -megfogta Bözsi kezét, és elhúzta tőlünk. -Ne zavarjatok!
-Haver, mi  ott enni szoktunk! Ne már, hogy ott csináljátok! -kiáltott utána Zayn.
Még hallottuk ahogy Louis "szép" szavakkal illeti a fiút, aztán becsapta maguk mögött az ajtót.

-Aranka szemszöge-

-Kicseng! -visítottam.
-Igen, mert telefon. Ez a dolga -nézett rám furcsán Hazza.
Megforgattam a szemem, és tovább hallgattam a telefon búgását. Végre valaki felvette, és beleszólt egy mély hang.
-Francis Henderpena, tessék!
-Jó napot, Aranka Bluggy vagyok, és szeretnék érdeklődni, hogy lehet-e még jelentkezni a turkálói munkára? -szóltam bele vidáman.
-Öhmmm...-a háttérból elég félreérthető női hangot hallottam. -Persze...fel van véve, holnap kezdhet. -ezzel lerakta.
-Na? -kérdezte Harry izgatottan.
-Megvan az állás! -ugrottam a nyakába, majd megcsókoltam.

-Liam szemszöge-

Miután Louis és Böbe távoztak, Teri felénk mutatott.
-Ők Liam, Zayn és Niall, de nem mintha nem ismernéd őket.
-Szia! -ment oda hozzá Zayn és megsimogatta a haját(?).
A lány...Tata ha jól halottam, viszonozni akarta a gesztust és megérintette Zayn haját, mire ő felvisított.
-A hajamhoz senki sem nyúlhat! -ordította, majd elrohant.
Tata ijedten nézett körbe.
-Ez nála normálisnak számít -legyintettem. -Amúgy szia! Liam vagyok -mentem oda hozzá.
Kinyújtottam a kezem azzal a szándékkal, hogy kezet fogunk, de ő ehelyett megölelt. Mikor már vagy két perce szorongatott, Bözsi szétszedett minket.
-Valaki még hátravan. Niall gyere ide egy pillanatocskára legyél olyan szíves.
Niall csak tátott szájjal bámulta Tatát. A müzlis doboz kiesett a kezéből és a földön landolt, a kitátott szájában pedig látszott a megrágott kaja.
-Bocs ez gyakran előfordul nála -mentegetőztem. Felkaptam egy párnát a földről, és amilyen erősen csak tudtam, fejbe vágtam vele Niall-t. A fiú ettől egy kicsit hátratántorodott, de legalább már nem volt lefagyott állapotban.
Odatámolygott Tata elé és.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése