2013. március 6., szerda

3.rész Haranka

3.rész Haranka


-Aranka szemszöge-

-Nem jöttök be hozzánk?-kérdeztem amikor Harry végre elengedett
-Harry?-nézett Niall, Hazzára
Edward erősen koncentrált. A csini-csini göndör fürtjei elkezdtek mocorogni.
-Igen.-mondta elégedetten
Bekísértünk őket a lakásba.

-Niall szemszöge- 

Úristen, mekkora az a hűtő. Biztos tele lehet kajával. 
-Mi van Niall, miért nézel így?-kérdezte tőlem Rózsika
Rámutattam a korgó hasamra.
-Menj csak, szolgáld ki magad!-intett
Mivel zöld utat kaptam elkezdtem rohanni a hűtő felé.

-Louis szemszöge-

-Bözsi, gyere egy kicsit.-húztam ki a medencéhez
-Jaj pont most? Zayn most jön rá, hogy nem áll neki jól a szőke csík a hajában.-nyavajgott
-Ez most fontosabb. Szóval, amit Harry mondott, hogy én voltam a lelki társa és lecseréltem Kevinkére az igaz.-közöltem vele
-És?
-Úgy érzem Kevin-t is le kell cserélnem...rád.-mondtam
Elkezdtem közeledni felé.

-Bözsi szemszöge-

Annyira nem érdekel, hogy mit akar mondani Louis, de muszáj volt meghallgatnom. Ő ezt nagyon fontosnak tartotta, de nem vagyok benne biztos, hogy akkor is annak tartotta volna ha tudta volna, hogy Liam Kevin-t dobálja. Mindegy.
Várjunk csak...mit akar EZ csinálni?! Meg akar csókolni?! Na azt neeeem!
Úgy döntöttem ideje bevetni a karate tudásomat, ami abból állt, hogy belelöktem a medencébe.
-Hééé!-jött fel a víz tetejére
-Így jár az aki meg akar csókolni!
-Nem akartalak! Mást akartam...


1 megjegyzés:

  1. szia
    tegnap este találtam rá a blogodra. És már az első résznél sírtam a nevetéstől. nagyon tetszik hogy más szemszögből írod ezt a történetet. Hamar a kövit :)

    VálaszTörlés