2013. március 24., vasárnap

6.rész

6.rész


-Aranka szemszöge-

Egyszerűen nem tudtam hova tenni ezt a jelenetet. Ami viszont teljesen meglepett, hogy Harry hagyta, hogy az a csaj csókolgassa őt. Tanácstalanul fordultam a többiekhez.
-Ez ki?!-kérdeztem idegesen
-Eufrozina.-válaszolt Louis
-Aha. Az ki is pontosan?
-Harry volt csaja.-mondta Liam
-Ó, értem. Akkor most jön az a rész, amikor a féltékeny barátnő, vagyis én, elrohan.-mondtam
Felrohantam a szobába és bevágtam magam mögött az ajtót. Levágtam magam az ágyra és a fejem a párnába fúrtam. Egyszer csak kopogtak.

-Louis szemszöge-

Amikor Eufrozina leszállt Harryről, Liam máris ott termett. Megfogta Eufrozina kezét és kivezette a lakásból.
-Gyere! Mutatok valamit!-húzta ki az ajtón
Amikor már mindketten kint voltak, Liam befutott Eufrozina mellett és becsukta az ajtót.
-Nem utoljára láttatok itt!-kiabálta Eufrozina az ajtó mögül, majd hangos léptekkel elment.
Mindannyian röhögésben törtünk ki. Kivéve Harry.
-Felmegyek hozzá.-indult volna fel
-Várj!-fogtam meg a kezét.- Sok sikert!
Megöleltem. Bólintott és felment a lépcsőn.

-Harry szemszöge-

Egy pillanatra megálltam Aranka ajtaja előtt.  Aztán bekopogtam.
-Gyere be!-hallottam odabentről egy tompa hangot
Benyitottam. Aranka az ágyon feküdt. Odamentem és leültem az ágy szélére.
-Miért jöttél?-kérdezte
-Öhm... csak azt akarom, hogy tudd, hogy Eufrozina nem jelent nekem semmit.
-Pff...ha te mondod. És most légy szíves távozz.-mondta
Teljesítettem a kérését és kimentem. Ekkor egy fantasztikus ötlet jutott az eszembe...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése