2013. március 13., szerda

4.rész

4.rész  


-Bözsi szemszöge-

-Nem akartalak! Mást akartam!-mondta Louis 
-Ahaaaa! Mit is?-néztem rá érdeklődve
-Csak egy szösz volt a hajadban és azt akartam kiszedni! Erre te belelöksz a medencébe.
-Ó! Tudtam én! Csak azért löktelek bele, mert egy bogár volt a hátadon!-improvizáltam 
Rosszállóan rám nézett és kikászálódott a medencéből.

-Liam szemszöge-

Nemsokkal azután, hogy hallottunk egy csobbanást Bözsi és Louis jöttek vissza. De valami megváltozott rajtuk. Várjunk csak, megvan! Louis tiszta víz.
-Ne mondj semmit, kitalálom! Jött egy nagy szörny és leigázott! Vízzel...-röhögtem
-Haha! Nagyon vicces!-nézett rám mérgesen-Liam! Ki van a kezedben?! Keviiin?!
Elkezdett rohanni felém. Gyorsan eldobtam szegény galambot és elkezdtem rohanni előle.

-Harry szemszöge-

Míg Liam és Louis kergetőztek feltettem azt a kérdést a többieknek, ami már több perce keringett bennem.
-Nem költöztök oda hozzánk Londonba?
Aranka, Teri, Rózsika és Bözsi tátott szájjal néztek rám.
-Hogy hova?-kérdezte döbbenten Teri
-Jól hallottad!-mosolyogtam
Először Rózsika eszmélt fel. Szája mosolyra húzódott, és a többiek felé fordult. Pár pillanatig csak nézték egymást és mosolyogtak.
-Ajaj! Mindjárt robbannak!-suttogta Zayn
És igaza volt. Mindannyian egyszerre kezdtek el sikítozni és  ugrálni. Azt hiszem, ez igent jelent.

1 megjegyzés:

  1. jó rész lett ez is, kár hogy nem hosszabbak
    Aranka, Teri, Rózsika és Bözsi haláli nevek :D jól kitaláltad

    VálaszTörlés