2013. március 21., csütörtök

5. rész

5.rész

-Aranka szemszöge-

El sem hiszem, hogy megyünk Londonba, méghozzá a One Direction-nal. Már az utazás előtt egy héttel becsomagoltunk. És hát...az utazás sem volt semmi. Az 1D-sek magángépével repültünk. És ha ez még nem lenne elég, Harry mellett ültem. Egyre jobban megkedveltük egymást.  Sajnos nem nagyon volt időnk beszélgetni a gépen, mert Louis mögöttem folyamatosan Kevinről dumált.
Aztán végre landolt a gép.
-Otthon, édes otthon!-kiáltotta Liam
-Végre! Otthoni ízeeeek!-borult le a földre Niall

-Harry szemszöge-

Mikor landolt a gép, Niall vágódott ki az ajtón elsőnek.  Egy kicsit lassabban, de mi is kiszálltunk.
-Menjünk el városnézésre!-vetette fel az ötletet Teri
Mindenki egyetértett vele, így hát a limuzin amivel mentünk egyenesen a London Eye elé ment. Niall felállt egy padra, jelezve ezzel, hogy ő kezdi az idegenvezetést. Mi katonásan felsorakoztunk előtte.
-Ez itt...-mutatott körbe Niall- London!
Ezzel letudta az idegenvezetést és elindultunk haza.

-Bözsi szemszöge-

Nagyon élveztem a városnézést. Mind a 36 másodpercét. Sőt még el is fáradtam. Elindultunk az 1D villa felé.
A limuzin fékezett és mi megpillanthattuk a hatalmas házat. Egy gyönyörű ház volt, gyönyörű szobákkal.
-Okéééé! Szobafelosztás!-kiáltotta el magát Zayn
Egy körbe álltunk és Louis elkezdett számolni.

-Louis szemszöge-

A szobafelosztás a következő lett: Harry Arankával, külön kérésre Liam és Zayn és Teri és Rózsika.
-Nincs mást választásom. Veled kell lennem.-fintorgott Bözsi.
-Naaa! Nem tetszik a piros hajam?-fordultam felé
-Nem azt mondtam.-emelte fel a kezeit és elment

-Teri szemszöge-

Miután körbenéztünk és kipakoltunk, leültünk tévézni Zayn javaslatára. Niall megpróbált benyomorogni Rózsika és közém, de nem sikerült neki. Így hát fogta a müzlis dobozát és leült a babzsákra. Félszemmel láttam, hogy Harry félrehívja Arankát.

-Aranka szemszöge-

Harry maga után húzott a konyhába. Kérdőn néztem rá.
-Tudod, hogy te vagy a lelki társam.-kezdte- Aranka, szeretlek!
Mikor Harry végre kibökte amit akart megcsókolt.
-Én is!-suttogtam és megpusziltam.
Csengettek.
-Ahj...KINYITJUK!-üvöltött Harry.
Megfogta a kezem és maga után vonszolt az ajtóhoz. Mikor kinyitotta egy lány támadt rá és puszilgatni kezdte. Kikerekedett szemmel néztem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése