2013. április 8., hétfő

7. rész

7. rész 


-Aranka szemszöge-

Mivel eléggé elfáradtam a mai nap eseményeit követve, ezért hamar lefeküdtem aludni. Épp mikor lehajtottam fejem a párnára, szörnyű zajt hallottam odakintről. Nem is zaj, inkább kornyikálásnak tűnt. Kómásan kibotorkáltam az erkélyre. A látvány ami fogadott teljesen ledöbbentett. Harry -és Niall de ez nem lényeges, mert ő csak gitározott-  énekelte nekem az Aranka szeretlek-et.[(KATT IDE!) a szöveg ne tévesszen meg!]
Egész eddig azt hittem, hogy olyan gyönyörű hangja van, de így, hogy most élőben hallottam rá kellett jönnöm, hogy szegénykének még Rebecca Black-nél is rosszabb hangja van. De nem érdekelt, mert Harry a lelki társam. De sajnos ennek is mint minden másnak egyszer csak vége lett.

-Teri szemszöge-

Aranka korán lefeküdt aludni, Harry és Niall pedig nyomtalanul eltűntek. Így hát maradtunk hatan. Liam, Zayn, Louis, Bözsi, Rózsika és én. Hamarosan Zayn is lefeküdt.
-Úúúgy unatkozom! -nyavajgott Louis.
-Nekem van egy ötletem -mondta Liam.
Kérdőn néztünk rá, mire ő elkezdte felvázolni a tervét.
-Tehát, beosonunk Zayn szobájába és egy kicsi átalakítjuk.
-Aha, ez mind szép és jó, de fel fog ébredni -kételkedett Rózsika.
-Á! Zayn úgy alszik mint Niall. Kizárt, hogy bármire is felkelne.  Na szóval csajok, van valamelyikőtöknek sminkje és körömlakkja? - nézett ránk Liam.
-Nekem van -ugrott fel gyorsan Louis(?), de mikor látta, hogy mind úgy nézünk mint Niall a gitárjára megmagyarázta. - Férfi smink. Nagyon is  népszerű, csak ti azért nem ismeritek, mert nem törődtök magatokkal -játszotta a sértődöttet.
Gyorsan előszedte a sminkkészletét. Akkor kezdődhetett is az "akciónk"...

-Harry szemszöge-

Mikor befejeztem az éneklést Niallhez fordultam.
-Kedves Nájöll, köszönöm szépen a segítséged. Most, ha nem gond magunkra hagynál minket?
-Nekem mindegy. Úgyis éhes voltam már -rántotta meg a vállát.
Értetlenül néztem utána hiszen a szerenád előtt evett. De mindegy. Tekintetemet újra az erkélyen álló személyre emeltem.
-Aranka szeretlek! Ne haragudj Eufrozina miatt, kérlek! Meg tudsz bocsájtani? -emeltem rá a csini-csini zöld szememet.
-Hát...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése