2013. április 23., kedd

9. rész I want you to RINGASS, RINGASS, RINGASS igeeen

9. rész I want you to RINGASS, RINGASS, RINGASS igeeen


-Bözsi szemszöge-

Ezt nem hiszem el! Zayn pont akkor ébredt meg amikor már végeztünk. Mind az öten szobornak álcáztuk magunkat és egy helyben ácsorogtunk remélve, hogy Zayn nem olyan éber, hogy észrevegyen minket. Szerencsénk volt, hiszen csak felemelte a fejét, de valószínűleg nem látott semmit, így visszaaludt. Mindannyian egy halk sóhajtást hallatunk, majd távoztunk a szobából. 

-Harry szemszöge-

-Most, hogy már minden happy hadd rontsam el a hangulatot. Sajnos mi nem tudunk eltartani benneteket, mert elég nagy összeget hagytunk Las Vegasban -közöltem vele fájdalmasan.
-Rendben, akkor holnap neki is állok az állás keresésnek. De ha már magamnak keresek, akkor nézek valamit a többieknek is, mert ha én nem csinálom meg akkor ők munkanélküliek lesznek -sóhajtott.
Gyorsan lezuhanyoztunk (nem együtt persze) és lefeküdtünk aludni. Tényleg mindenre számítottam csak arra nem, hogy Aranka beszél álmában.

-Louis szemszöge-

A "csesszünk-ki-Zaynel" akció elég hosszúra sikeredett, így mindenki ment a maga szobájába. Bözsi letörve jött be a szobába.
-Még mindig nem hiszem el, hogy veled kell aludnom.
-Pedig velem kell -vigyorogtam.
Át vettem a pizsimet (természetesen Kevin mintás) és feltettem az éjszakai hajhálómat.
-Az mi? -mutatott rá a hálóra Bözsi.
-Éjszakai hajháló. Védi a hajvégeimet és teljesen Harry álló.
-Huh, de leszívod az energiámat -ingatta lassan a fejét.
-Furi, ezt már sokan mondták -vágtam elgondolkozó tekintetet.
-Nem csodálom -bújt be az ágyba Bözsi.
Követtem a példáját és én is bemásztam. Bözsi elkezdett párnákat rakosgatni közénk.
-Most mit csinálsz? -néztem rá értetlenül.
-Falat közénk. Félek, hogy a hülyeséged ragadós.
Megráztam a fejem és inkább ráhagytam a dolgot.

***

-Aranka szemszöge-

Reggel korán keltem, hogy minél előbb elkezdhessem az álláskeresést. Halkan kimásztam Harry mellől és lementem a nappaliba. Bekapcsoltam a laptopom, és az újságot is kinyitottam a biztonság kedvéért.
Míg én nézegettem az állásokat a többiek is ébredezni kezdtek kivéve Zayn-t. Ninjákat megszégyenítő halksággal voltunk odalent remélve, hogy nem ébresztjük fel az álomszuszékot. Aztán hallottuk, hogy Malik felkel.
-Szerintetek ez vicces?! -vágta ki az ajtót.
Letrappolt hozzánk és felmutatta a körmeit. Sajnáltam szegényt, mert akkor még nem vette észre az arcát. Habár én nem tudtam mit csináltak a többiek, de valószínűleg unatkoztak. Liam nem mondott semmit, csak felállt és hozott Zayn-nek egy tükröt.
-Mi a francot csináltatok?! -kelt ki magából.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése