2013. május 14., kedd

11. rész Harry is irresistible

11. rész Harry is irresistible


-Aranka szemszöge-

-Nemááár! Mozdulj ki egy kicsit. Tudod mit, elmegyünk valahova -rángatott magával.
Kicipelt az udvarra és megállt egy karám előtt. Elkezdett vigyorogni, mire kérdőn néztem rá.
-Most mi van? Kimozdultunk az udvarra? -kérdeztem furcsán.
-Ajj neeem! -biggyesztette le az ajkát. -Elmegyünk színváltós zsiráfogolni!
-Hogy mit csinálni?
-Zsiráfogolni -vágta rá.
Befutott a karámba és kivezetett egy színváltós zsiráfot(?), majd visszament és még egyet. Megállt előttem és az egyik zsiráf kantárját a kezembe nyomta.
-Én hogy szállok fel erre? -mutattam az éppen kék és piros színben pompázó állatra.
Égnek emelte a szemeit, majd visszanézett rám amolyan "még sosem zsiráfogoltál?" pillantással. Mikor látta, hogy a "kérdésére" az volt a szemválaszom, hogy "nem, képzeld még nem", összekulcsolta a két kezét és kissé lehajolt. Pár percbe tellett, míg felfogtam, hogy épp bakot tart nekem.
Óvatosan ráléptem az összekulcsolt kezére és felpattantam a zsiráf hátára. Miután én már fent voltam, Hazza következett. Valahogy előre láttam, hogy neki sem fog olyan könnyen menni. Igazam lett...

-Rózsika szemszöge-

Épp a Kendall Schmidt-nek készült oltáramat igazgattam, amikor berontott Liam. Kezében egy kis téglalap alakú üveget, talán egy akváriumot tartott.
-Nézd, vettem egy halat! -ujjongott.
-Öhm...hurrá? -pislogtam rá meglepődötten, hiszen mióta itt vagyunk vele beszéltem a legkevesebbet, így mindenre számítottam, csak arra nem, hogy nekem mutatja meg először az új halát.
-Aha, hurrá bizony! -ugrált mint egy gyerek.
-Hogy hívják? -próbáltam udvarias lenni.
-Liam, jr. Hogy máshogy? -tett fel egy költői kérdést.
-Szuper -helyeseltem halkan, miközben próbáltam eltakarni az oltárom.
Valószínűleg feltűnően csináltam, mivel Liam lerakta Liam, jr-t és félretolt. Ledöbbenve állt az Kendall-oltár előtt.

-Zayn szemszöge-

-Miért nem jön le? -morogtam magamnak.
Épp a fekete körömlakkor próbáltam (volna) lesikálni a körmeimről, több-kevesebb sikerrel.
-Szia. Mit csinálsz? -jött be a fürdőbe Teri.
-Áhh, próbálom leszedni a körmeimről amit alkottatok. De ezzel csak azt érem el, hogy a körmeim jönnek le.
Hallottam, hogy Teri halkan felnevet. Ha-ha, tényleg baromi vicces.
-Mivel próbálod? -kérdezte.
-Ecettel. Mivel mással? -néztem rá értetlenül.
Teri nem szólt semmit, csak megdörzsölte a halántékát és átment a szobájába.

-Bözsi szemszöge-

Aztán végre megszólalt Louis.
-Figyi, ezt már régóta el szeretném mondani....és számomra ez nagyon fontos...-húzta az időt.
-Igeeeen? -fordultam felé csillogó szemekkel.
-Tudnod kell, hogy én....én....szeretem a répát! -bökte ki végül.
Ajj pedig azt hittem mást akar mondani.Mindegy. 
-Elmegyünk répát venni? -kérdezte.
-Felőlem -rántottam meg a vállam és követtem kifelé.

3 megjegyzés:

  1. Szia bocsi, hogy eddig nem komiztam, csak mindig telóról olvastam.
    Nekem tetszik ez a blog, mindig annyit nevetek a részeken. Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a blog valami nevetséges, nevetségesen csodálatos! Én nem hittem volna hogy ez lehetséges. Az hogy milyen egyszerüen beszélsz értelmetlen dolgokról nagyon vicces, én is akarok egy szinváltós zsiráfot!!! Egyszerüen olyan mintha Louis naplóját olvasnám, semminek sincs értelme de minden igy ál össze, a blogod még saját magát sem veszi komolyan nemhogy a szereplőket, de ez így tökéletes!
    A szereplők neveinek nevetségeségét ( igen van ilyen szó) az fokozza hogy mindig hangosan ejtem ki őket, és a volt barátnő, Euizé honnét jutott eszedbe?!
    Gratulálok új rajongód van!
    Sky

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen, de ez nem mind az én érdemem! vannak ötletgazdáim név szerint Bözsi és Aranka. Közösen találjuk ki az ötleteket :D

    VálaszTörlés