2013. május 26., vasárnap

12. rész

12. rész 


-Bözsi szemszöge-

Louis elcipelt egy zöldséges standhoz, ami valahol a házuktól 6 km-re volt. Szinte futva tettük meg ezt az utat, mert Lou szerint "ha nem érünk oda időben, akkor nagy répaevő-Louis gyűlölő szörny megeszi". Hááát jó. Tehát futottunk. Louis elöl, én pedig 15 méterrel  utána lemaradva.
-Louis ott vagyunk már? -kérdeztem előreüvöltve.
-Még egy picit futunk -lihegett.
Az a pici futás körülbelül 20 perc volt. Egyszer csak Louis megtorpant a már előbb említett zöldséges standnál.
-Sokkolom Margit néni! Ma is répáért jöttem -köszönt (?) William a pult mögött álló néninek.
-Jaj, Louis, hiszen tegnap vittél el majdnem 25 kilót! 
-Tudom, tudom, de ha nem ettem volna meg, akkor nem tudnék ilyen szépen fütyülni -mondta.
Természetesen bemutatta a tehetségét, több-kevesebb sikerrel. Inkább kevesebbel.
-Rendben -adta meg magát Margit néni. -Mennyi kellene?
-Hmm...-gondolkozott el Lou. -Olyan 33 kiló körül.
-Mennyi? -nézett kikerekedett szemmel Margitka.
-Most ketten vagyunk -célzott a fiú rám.
-Öhm...az az igazság, hogy én nem nagyon szeretem a répát -szóltam közbe.
-Tessék? -fordult felém ledöbbenve, aztán legyintett egyet. -Nem baj, majd megszerettetem veled!
Ekkorra az eladó néni már becsomagolta a répákat, amiket Tommo ki is fizetett. Épp mentünk volna el, mikor az utcán megláttam egy lányt, aki nagyon ismerősnek tűnt. 
-Tata?! -kiáltottam és odafutottam hozzá.

-Rózsika szemszöge-

-Ez mi? -nézett ledöbbenve Liam.
-Öhm...ez csak egy...emlékező hely -találtam ki valamit.
-Ne már! Te tényleg oltárt állítottál? 
-Pff! Mi? Neeem! -vetettem be a színész tehetségemet.
-Ráadásul Kendall Schmidt-nek? Annak a tagnak olyan a szemöldöke, mint egy esőerdő -röhögött.
Najó ennyi volt! Senki sem bánthatja az én Kendall-omat! 
-Kifelé! -mutattam az ajtó felé.
-Mivan?
-Jól hallottad! Kifelé! -kituszkoltam az ajtón és utána pedig kulcsra zártam.
Visszamentem az oltáromhoz és tovább csodáltam Kendall-t.

-Teri szemszöge-

Ezt nem hiszem el! Ki az az állat aki ecettel próbálja meg leszedni a körömlakkot? Hát persze, hogy Zayn.
Bementem a szobámba és kihoztam neki a saját körömlakklemosómat.
-Ez meg mi? -nézett rám értetlenül.
-Úgy hívják körömlakklemosó. Ez majd leszedi.
-Úú, köszi -ugrándozott.
Szememet forgatva távoztam a fürdőből, és egyenesen a konyhába mentem. Niall épp a villanykörtét csavarta ki (?).
-Na és te mit csinálsz? -kérdeztem "izgatottan".
-Megnézem, hogy belefér-e a villanykörte a számba.
Mielőtt reagálhattam volna Niall betette a szájába az említett tárgyat.
-Hülyékkel vagyok körülvéve! sóhajtottam.
-E e she shólalj...-mondta Niall az égővel a szájában.
-Najó, vedd ki mielőtt szétharapod!
-Ohé...e hem meh...-kezdett kiabálni.
Először azt hittem, hogy csak viccel, de kezdett egyre jobban megijeszteni.
-Ohh...-kezdte volna, de közbevágtam.
-Fogd be, még a végén tényleg elharapod! Zayn, gyere le egy picit! -kiabáltam fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése