2013. május 31., péntek

13. rész

13. rész


-Teri szemszöge-

Zayn lejött a konyhába.
-Hívtál úrnőm? -hajolt meg.
-Najó ezt inkább meg sem hallottam -ráztam meg a fejem. -Neked van jogsid ugye? Be kéne vinni Niallt a kórházba. 
-Miért úrnőm?-érdeklődött tovább.
-Azért drága alattvalóm, mert e pejnahajder bevett a szájába egy villanykörtét és most nem tudja kiszedni.
-Hehe, de hülye -röhögte ki Niall-t. -Akkor menjünk a kórházba! -kiáltotta el magát.
A nagy zajra kijött a szobájából Liam is. Mérgesen letrappolt a lépcsőn és megállt előttem. 
-Hova mentek?
-Kórházba -válaszoltam egyszerűen.
-Megyek én is. 
Megrántottam a vállam és épp kinyitottam az ajtót, amikor eszembe jutott valami. Felrohantam Rózsika szobája elé, majd benyitottam. Rózsi már megint (vagy még mindig) a Kendall-oltárát nézegette.
-Kórházba megyünk, mert Nia...-kezdtem el a mondókámat, de közbevágott.
-Jó jó, csak pssszt! Épp Kendallel beszélek telepatikus módon.
Furcsán néztem és lassan kihátráltam a szobából. Lerohantam a lépcsőn és kimentem a ház elé. 

-Liam szemszöge-

Teri beült az anyósülésre, engem pedig hátraküldött Niall mellé azzal az indokkal, hogy nekem kell letörölni a nyált a szájáról. Nos igen, mivel Niall nem tudott nyelni, már szó szerint nyáladzott. Szóval elindultunk .
Zayn a szokásos tempójában, azaz a "még egy nagyi is lesétál minket" tempóban kezdett el menni.
-Öhm...Zayn, csak  egy kicsike kis kérdés....-kezdte Teri. -Odaérünk még ma?
-Kacc kacc! Fő a biztonság!
Így hát kocsival beértünk a kórházba egy óra alatt, ami amúgy gyalog lett volna 15 perc. 

-Aranka szemszöge-

Harry nekifutott és megpróbált felugrani az épp piros zsiráfra. Masszív egy állat lehet, hiszen Harrynek ez már az ötödik ugrása volt. Csakhogy most is az történt mint a másik négynél. Harry jóformán visszapattant a zsiráf oldaláról. 
-Feladoooom! -kiáltotta el magát.
Visszament a karámba és kihozott egy dobozt. Fellépett rá és felszállt a színváltós zsiráfra.
-Hazza ezt nem tudtad volna kitalálni mondjuk úgy 20 perccel ezelőtt?
-Inkább meg se szólalj! Akkor, menjünk romantikusan zsiráfogolni a naplementében! Jihi-jahó-jupp-jupp! -üvöltözött, mire az állat elindult. 
Annak azért örülök, hogy fogalmam sincs hogy hogy kell ezt....ezt az izét kezelni.
-Jihi-jahó-jupp-jupp! -ismételtem Edward után félénken.
Bottla (mint kiderült ez volt a neve) megiramodott, Harry és zsiráfja után. Nem is volt olyan nehéz megülni azt a zsiráfot. 
Lassan felzárkóztam Harry mögé. Egy pillanatra oldalra fordítottam a fejem, hogy megnézzem Fürtöcskét. Egyszerűen gyönyörű volt ahogy a csini-csini göndör fürtjei lobogtak a szélben. Egyszer csak azon kaptam magam, hogy egy fa felé megyek...

-Teri szemszöge-

A kórházban mindenki hol Niallt bámulta tátott szájal, hol pedig Liamat és Zayn-t akik egymás nyakába állva  próbálták a plafonra ragadt gumiszörnyüket leszedni, amit a kórház előtt golyós  automatából szereztek.
Aztán végül az orvos nagy röhögés közepette kiszedte Niall szájából az égőt. Indulhattunk haza. 

1 megjegyzés:

  1. :D
    Ezen a Kendall oltáron mindig jókat nevetek.
    Szegény Niall, mindent a szájába vesz.
    Na és ez a zsiráfos lovaglás...:D annyira vicces.
    Várom a kövit, vajon Aranka neki megy a fának? o.O

    VálaszTörlés